Fortsättning följer...

Den här kojan kommer jag ihåg, fanns vid gamla "dagiset" Skogsvillan, numera heter det Månen.
Tror att den är riven nu, det var ett gäng föräldrar som snickrade ihop den då.
 
I allafall (är det mitt favoritord i den här bloggen?), så vill jag bara tala om att jag blev så besviken på Hallsbergs kommuns resultat för insamlingen till Världens barn...4800:- nånting, varav vi i Östansjö bidrog med 1700:-
Så, nu drar vi igång direkt och börjar samla för nästa år!
Så gör de i Lekeberg och då kan ju inte vi vara sämre eller hur?!
Vi ska ordna ett stort lotter i så småningom, men undertiden så samlar vi in pengar i våra bössor som
finns framme under tipspromenaderna.
Nu ska det väl vara inte vara så svårt att slå någon annan kommun i allafall(ha, där kom det igen)?
Så kom igen, lägg en liten slant varje gång du promenerar, alla bidrag är välkomna, stora som små.
Tack för att du bryr dig.
Ha det bra allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0