Julkort, julkort, julkort

Varje år säger vi i min familj att vi nog inte ska skicka så många julkort...
Hittills har vi skickat 35 stycken.

Nästan varje år brukar jag skicka/lämna kort till alla medlemmar i föreningen, det blev inte i år.
Men, jag skickar/lämnar kort till alla som har gått på våra tipspromenader och som har varit med på våra Musikkrysskvällar!
Hittills är det över 45 stycken, ni kan ju gissa om handen somnade efter ett tag...
varför då undrar kanske någon?
Jo, ni vet väl vad föreningen heter? ÖBOFF är förkortningen, men på 98% av alla kort skriver jag ut hela namnet:
Östansjö barn- och föräldraförening

Så här såg en del kort ut:
Hämta DSC00258.jpg (848,4 kB) 
OM, jag har missat att skicka/lämna till dig, här kommer en julhälsning speciellt till dig...

God Jul 2011
och
Gott Nytt År 2012!
önskar:
Östansjö barn- och föräldraförening och Anna & Carolina.

Hoppas att vi ses på våra tipspromenader och på våra
krysskvällar i Ordenshuset och vid Bäcksjön i sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0