-Vinnare se hit!

Tackar, tackar till er alla som kom och promenerade i det gråa vädret som vi hade idag i Östansjö.
 
Hur gick det då???
 
Det är inte klart ännu för jag råkade luras...typiskt mig! Ibland räknar jag fel...(Stig, du vet...)
idag lurade jag Lena R, hon frågade om hon behövde fylla i utslagsfrågan, nej svarade jag. Dumt.
Hon hade nämligen 11 rätt och har chans på 2:a eller 3:e priset. Har försökt att ringa henne, men inget svar, har dock smsat och väntar. Ni som ser henne före mig, säg åt henne att höra av sig...
 
Vinnare vuxna belv i allafall: Anneli Björk, 12 rätt - Grattis!
 
Barnvinnare: Gustav Storsveden- Grattis!
 
Vi hörs om ett tag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0