En lite kopp bara...

Från Gustavsberg, en barnservis.
Visst är den söt!
Undra hur gammal den är? 
Någon som vet?

Oj vad det har druckits kaffe i ordenshuset under våren!
Det är mycket trevligt tycker vi.
714 koppar, sisådär 142,8 liter!

Innan vi presenterar vinnarna så måste vi bara beklaga...
Tomas Elmersson, du missade att Jaana har druckit 4 koppar kaffe under våren...
Ni förstår, Tomas gissade på 710 koppar kaffe, ingen annan var i närheten av den gissningen. Grattis till det!
Ett pris kommer till dig med.

Sen så gratulerar vi:
Barn: 
1. Anna Johansson 
2. Linne'a Johansson 
3. Louise Johansson 
Vuxna:
1. Annika Nilsson
2. Sven-Olof Gustavsson 
3. Stig Holm

Grattis till er alla!
Priser kommer.

Nu är det uppehåll tills i slutet av augusti.
Under tiden är ni varmt välkomna till Bäcksjön och Tripphultssjön för ett svalkande bad.
Glasscaf'e i Östansjö Handelsbod under sommaren.
East Lake Meet den 4:e juli vid Bäcksjön.  5-års jubileum!
Ha en skön sommar och hoppas vi ses!

Ps. Jag ber så väldigt mycket om ursäkt för att jag plågade er i söndags. Jag spelade musik ur den fantastiska musikalen Livet är en schlager, högt. Ibland så fastnar jag så där i nåt och så är den så gripande att lyssna på texterna, mmm han kan skriva musik, Fredrik Kempe. DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött med kaffe!!

2015-06-06 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0