Brändåsen

Torbjörn,Statoil, Brändåsen.
Kommer ni ihåg radioreklamen?
Imorse var det så vacker på himlen, månen var enorm och lös så vackert bakom macken...men fastnade det på bild? Nix. Jag kollade på vägen som tur var och riktade bara mobilen åt sidan.
Förresten kan någon förklara varför vissa förare blinkar med lysena när de åker bakom? 
Jag i min bil, guben i sin bakom körde om en långtradare på motorvägen. Då ser jag hur en liten fjuttig Citroen blinkar med lysena bakom guben! Vad ska han göra? Köra över mig? Blinka på mig? Glida åt sidan så att hon kan blinka på mig istället? 
En ung tjej från Kumla, som jobbar på DHL...ägde bilen.
Hon är inte den enda som har det här dumma beteendet. Tyvärr.
Sluta upp med detta!!!😡
Ha det fint idag och ta det lugnt i trafiken!
😄🏎☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0