På gatan där jag bor...

behöver man ingen väckarklocka. Där bor ingen som har ont om bensinpengar...
Där bor det en del människor som tycker om att köra. Köra runt i sina bilar och det gärna TIDIGT!
Jo, i morse 05:35 kom någon susande förbi oss, in i Östansjö och in i samhället, lät säkert någon gå av, för att susande, rusande köra mot Hallsberg.
Jaha, tack för den.
Förra lördagen var klockan 03.40, så nu blev det ju liite längre.
Suck.
Jaha, det var ju bara att klä på sig och gå ut med hundarna, det var kallt och jag såg minnsann var bilen hade kört, även var den hade stannat och släppt av någon. Onda ögat där... man kanske skulle ta och åka dit och spela lite dragspelsmusik eller varför inte säckpipa? Vad tycker ni?
 
Nåja, det var en skön promenad och hundarna blev glada, de fick sniffa på alla nattlukter och lukta bakom grannhunden, dagen började bra, för dem.
 
Hemma gjorde jag faktiskt i ordning lite till inför första advent och gjorde även en saffransdeg, hur ska jag hinna med den nu???
 
Idag är det ju tipspromenad, är mycket osäker på hur vi ska gå.
Det är ju lite halt, ska jag hinna ändra banan?
 
Får ta en diskution hemma vid frukosten.
 
Återkommer.
 
Ha en skön adventsmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0