Mot SM!

Ja, men ta först en sväng förbi Ordenshuset i kväll.
Vi har öppet mellan 18-20 och idag ska vi försöka köpa ett nytt spel, dock inte till X-boxen utan ett som man kör för hand! Hur det fungerar vet jag inte.
Förr i tiden....så kunde man spela spel som inte gick med hjälp av elektricitet eller batterier.
Visst var det fantastiskt!
Barnen orkade springa efter en läderboll...kunde bygga kojor...spela skitgubbe...och så vidare.
Hur blir det i framtiden?
Jo, jag måste säga att jag tror på kommande generation.
På fritidsgården i Östansjö så är det full fart på kidsen.
Först är de inne och spelar spel, sen så går de ut och leker, jag blir så glad.
I går var det extra kul. för då kom det några som var jättegamla dit, en var 20 år! Fatta att det finns så gamla barn!
Hoppas de kommer igen.
 
Ha det gott, vi ses!
 
PS. Glöm inte att anmäla till Lucia. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0