Hur tänkte byggherren här?

 
 
En knölig, stenig backe upp. Tom jag vrickade foten när jag gick uppför och då kan jag gå...
Jag befinner mig alltså på rastplatsen/parkeringen till Dovrasjöar från Östansjöhållet.




Hallå!
1 decimeter upp till innergolvet.
Väldigt, väldigt ojämnt utanför. 
Det lutar åt alla håll och kanter.
Det går inte att låsa dörren till Handikapptoaletten, låset och dörren är inte i fas.
Den som har gjort detta och gått hem för dagen....
Var finns yrkestoltheten?
Tänkte dessa personer: -Det fixar jag nästa gång, det är nog ingen i rullstol som kommer hit ändå...
Då var ju faktiskt den förra toaletten mycket bättre placerad och var på en nivå som man kunde
hantera med rullstol.
Hur ska man som funtktionshindrad känna sig ett uns välkommen till den här toaletten?
Det är ett Noraföretag som har tillverkat huset, undra om de har satt ihop den?
Det här måste förbättras, snarast!!!!!
Jag blir ledsen och förbannad.
Det är 2014.
Vad tycker ni?
Kommentera gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0