Mera Östansjö!

Lika bra att jag fortsätter att rapportera.
Vilket fint fönster eller hur?
Men det var visst inte helt!
Man ska inte ha en luftvärmepump så här nära ett fönster, det är tydligen perfekt att stå på om man vill in i ordenshuset utan nyckel!
Den ser väl för skön ut?
Nix, full i glasbitar.
Bakom soffan.
Vad fattas här då?
Coca-Cola, energidryck och alkoholfri cider. Plus godis och ...
Såpbubblor!
De/den gillade tydligen inte grön eller blå färg på burken utan tog bara de röda och rosa!
Natten mellan måndag och tisdag 5-6/7, tog sig alltså någon in i ordenshuset igen. 
Nu ska jag sätta upp en lapp där det står att de kan ringa mig istället. Jag kan bjuda på några drickor och lite godis. Men snälla, slå inte sönder fler glasrutor och bloda inte ner i huset!
Kan ju nämna att vi inte har nån mer dricka, godis mm kvar i huset längre.
Vi hade inte så mycket kvar heller.
Nu får vi köpa samma dag som vi ska använda det.
Hoppas det hjälper.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0